everybody get random

2010-05-04 @ 19:25:38

Jobbig tisdag, som vanligt, debatterade mot Melinda och blev ägd.. Ne det visste vi ju inte innan vi skulle göra det heller näe..inte alls.
AJA efter SO:n så hade vi musik, as kul, sen biologi så satt mest bara och kollade på film i aulan. Lunch, SO igen, matte där jag gjorde muntliga nationella som gick bättre än förväntat och sen hade vi svenska och där var det också muntliga nationella, gick väl sådär. :)

Pallar inte plugga till kemin imorrn, orkar ärligt inte bry mig om det. Fattar ingenting kommer typ googla lite ikväll och se till så att jag får nåt rätt iaf. Men lär gå åt helveteeee med allt annat, förbereda massa och shit haha vaaa? Förstår ingenting och tror inte någon annan i klassen gör det heller.
Ge mig bara helg nu så jag blir glad, thankyou

Btw så ville Anton att jag skulle länka hans blogg,han och en kompis som har den iguess, klicka här för att komma till den.

Nu ska jag fortsätta prata med mina sötisar och sen blire tv, mer updates ikväll puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ägde henne.

2010-05-05 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0