summer10

2010-05-15 @ 21:41:26

Aha, ska försöka göra bort det här inlägget nu eftersom jag inte pallade igår .. I onsdags åkte jag och Amanda in till stan, var med några en stund, myste på kvällen. Hon åkte hem 11 i torsdags. Sen var jag med Simon nån timme och hade det jäätteemyyyyys,loveu.

Efter det började det regna somfan så satt bara inne i lägenheten och chillade, drog till Marcus efter sex någon gång och var med sköna människor hela kvällen. Tack för att ni finns.

Igår var det underbart väder så var på stan med Jakob i tre timmar, fick leva på 50öre, KUL! Höll fan på att dö i värmen, men gick hem till mig och pratade innan han skulle dra. Eftersom jag inte hade råd med buss idag så åkte jag till Bjurholm med pappa, inte så roligt men är man fattig så är man.
På kvällen fick jag leka med bestiiiisnäth och det var bara nice, saknat dig!

OCH imorse vaknade jag tidigt(fortf vaaaaarmt!), drog till stan för att få lite grejs av mamma och ikväll har jag och Alex varit med Jakob en stund, lekte i skogen haha herregud så roligt det var. :)

 




1-hemma hos marcus, 2-kusiiin, 3-jakob på staan, 4-jag&nathalie, 5-örträsk, 6-jakiboii


SÅDÄRJA!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

det var awsome i stan (L)

2010-05-16 @ 16:58:50
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0