sun02052010

2010-05-02 @ 22:05:21
hej alla offer

Kom hem från Umeå för ett tag sen, sett på fotboll och köpt kläder, avslutningsklänning osv. Min hals är helt ok idag, kommer palla skolan i veckan iaf och sen blire mys med älsklingen i helgen. Kanske ser på bjurholms match på fredag också det vet jag inte än, blir bra hur som helst.

Har TYVÄÄÄRRRRR nationella i kemi på onsdag eller torsdag, orkar inte ärligtttttt..... Jävla skit kommer ju bara ha ig i allt :( hahah märks att Matilda är min kusin, lika positiva båda två.

Nu ska jag duscha tror jag sen vara vaken så länge jag pallar sen sova nån timme och sen upp 6! PUSS

 

 



blir upphetsad av den här bilden


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahaha postiva flickor e vi :*

SÖT BILD VERKLIGEN!

2010-05-03 @ 09:55:33
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: amanda

ni ska leka med mej på matcheeeeeen

2010-05-03 @ 10:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0