When we drink we do it right

2010-05-28 @ 19:01:41
Hääyy bitches!
Nu har jag fixat lite mer med designen, blev faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle bli OCH JA jag tycker om grått,svart&vitt.. klaga inte! Så den får stanna ett litet tag.

Idag var min sista skoldag! Nu har jag sommarlov, guuuuuud så skönt det är, om ni bara visste hahah suckers. En vecka kvar för er, osshdå. ;) Iaf så har jag bara packat ikväll. Känns jävligt gött att alla inlämningar är inlämnade, än fast jag inte var klar med allt. Men har somsagt redan lämnat in så nu är det bara att hoppas på riktigt bra betyg.

Ikväll ska jag tjocka vid datorn, får ju inte prata med mina sötnosar på en hel vecka + lite till. Suger. Menmen, istället ligger jag och steker i Grekland. Wie.

btwbtwbtw, om någon flicka eller pojke kunde skicka lite låttips nu eller skicka låtar på msn så skulle ni vara jättegulliga!
xo




+ tryck på f5 om ni inte ser den nya designen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låttips:

Fix you - Coldplay

Save your heart - Mayday Parade

Remembering sunday - All Time Low

Down - Jason Walker

Hold on - Good Charlotte

Psychic suicide - Sonic Syndicate

Papercut - Apollo Drive

Brush it off - Plan Three



Några stycken bra låtar. Försökte blanda så mycket som möjligt, vet inte vad du har för musik smak. Du kan ju skriva en kommentar sen om vad du tyckte :)

2010-05-28 @ 19:15:05
Postat av: Jenny

tacktacktacktack!!!!

Tycker om all musik typ så det här blir nog bra:)

2010-05-28 @ 19:16:51
URL: http://jnnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt! Ha så trevligt utomlands också :)

2010-05-28 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0