xxxxxx

2010-05-03 @ 18:03:55

saluuut:)

Skithelg för mig, om ni inte redan visste, skitmåndag också. Men blev lite bättre när jag får vara med mina fina flickor som jag älskar mest av allt i hela världen, finns inga bättre vänner. Är så glad att jag har er.
TA ÅT ER :*

 

Nu har jag rensat halva min garderob, kanske 10plagg som åkte i soptunnan eller kommer att göra snart iaf. Hade tänkt packa i jättelite i resväskan till Kreta också, (mindre än en månad kvar nu iiiih taggaaatttt!!!!1) men gör inte det, måste ta upp allt igen och känns bara ovärt. Städar för sista gången hemma nu hoppas jag, flyttar ju snart helt till Haga:D:D:D:D:D Liiiite glad kanske.


gulliplutti







Kommentarer
Postat av: amanda

älskar dej mest <33333333

2010-05-03 @ 19:07:48
URL: http://aamandanilssons.blogg.se/
Postat av: Matilda

loveu darling! <3

2010-05-03 @ 21:39:25
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0