you're my heaven

2010-05-18 @ 17:19:45
aaaaaaah värmen!!!!helt sinnes! Jag blir cp lycklig av att vara ute och bli brun:D 
Men iallafall, gick hem från skolan idag. Hela jag var blöt.. Varenda jävla plagg, tack så mycket? Haha ah men inte lika varmt iaf. Gick hem och somnade under massa filtar och vaknade av att det var varmt som fa aaa an.. Snart ska jag dra till Amanda och sen ska jag se på tjejernas träning, blir nog trevligt. Saknar er så mycket.

Är barnvakt ikväll, det suger men vad gör man. Får vara i stan hela helgen istället, busigt ;)



BebisLudwig som jag tar hand om/mobbar ikväll, luuwyu lillebror


Kommentarer
Postat av: amanda

vi ska ge igen!!!!!!!!!!!

2010-05-18 @ 17:32:40
URL: http://aamandanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0