and now my heart is breaking

2010-11-29 @ 23:13:58
Är så trött.. Har ingen kraft kvar, orkar inte ens gå uppför trappan till sängen. Då är det illa
Har bara sett på tv ikväll med mamma och brorsan, bl.a Pensionärsjävlar. Det sög, hur kan man tycka det är roligt? Skrattade inte en enda gång haha så B. 

Ska nog packa ihop datorn och börja röra mig mot rummet! Men tyvärr så kom jag nyss på att jag måste sova ensam i natt, gud vad roligt. NÄ fy fan vad jag hatar det. Kallt och jävligt, nu blir jag bara less på riktigt alltså.. Ska typ skaffa mig en sexdocka som kan hålla mig sällskap under nätterna när sängen känns för stor, eller vad säger ni? ;) Nej nu skojar jag igen, fan vad rolig jag är.

Btw - statistiken har varit skön idag! Fortsätt så, och kommentera meeer!



Godnatt!



Kommentarer
Postat av: mandy

Sjukt fin och bra blogg du har! Ska lätt börja följa den.:)

2010-11-30 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0