If I could make you mine

2010-11-18 @ 14:54:20
Förut älskade jag torsdagar, nu suger dom. Har matte på förmiddagen och sen måste vi alltid vänta till ett innan vi får vår nästa lektion. Vi skulle se film idag men det blev inte så. Alla andra skulle dra så då gjorde jag också det. Kommer nog få smisk av Paul senare, ojoj.

Fick även tillbaka mitt hemprov idag, två fel. Jävligt duktigt måste jag erkänna. Fast liiite hjälp fick jag ju allt haha. ;)
Nu ska jag snart ut en snabbis och sen kommer världens finaste hit. Puss



Kommentarer
Postat av: jakkke

saknar dig!

2010-11-18 @ 17:34:28
Postat av: Jenny

saknar dig med jakii <3

2010-11-18 @ 19:49:22
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0