If i die young, bury me in satin, lay me down on a bed of roses.

2010-11-19 @ 10:42:13
Jag har haft världens sämsta natt, vaknade typ halv fyra och kunde inte somna om. Jätteroligt, tur att jag hade bajs Simon som jag kunde vara dum med haha :)

Just nu sitter jag i ett av redigeringsrummen, vi ska redigera vår ashäftiga film. Har inte gått så jättebra hittills men blir väl bättre nu antar jag. Såg också att jag hade fått VG på intervjun. Bättre än inget i alla fall. Efter det här har jag lunch, sen foto och efter det har jag nästan två timmars svenska.. usch.

Ska försöka hjälpa till med klippandet nu hehe puss

bajsbilder ser ut som en kines=trött chey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0