Let you put your hands on me in my skin-tight jeans

2010-11-29 @ 13:06:03
Heyeyeyyyy, jag vaknade runt tio idag. Skönt!
Det är dock inte lika skönt att vakna helt svettig samtidigt som man fryser hur mycket som helst, man vet inte om man ska ligga med eller utan täcke. Ni känner igen er I guess. Men som tur är så har jag världens bästa lillebror som kommer upp med fika på sängen, gullee.

Just nu sitter jag med täcke vid matbordet och försöker skriva klart min APU-rapport. Det går ganska bra än så länge, får väl se när jag blir klar. Den ska in idag i alla fall så det är ju bra om jag gör klart den så jag inte får IG.. 
Nu ska jag fortsätta, vi hörs om en stund bara. Puss 




Kommentarer
Postat av: alexandra

jätte fin blogg!

2010-11-29 @ 17:08:12
URL: http://allexxrobees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0