Love to the lylylyy

2010-11-17 @ 22:08:43

Åh älskade skolkataloger, gud vad jag har längtat efter er..

Efter denna jääävligt kassa dag så blev allt lite bättre efter att jag fått sova lite och mamma ringde och sa att vi skulle åka och handla, Alex hade tagit med sig sin skolkatalog också så jag får skratta och gråta åt alla småbarn, tack lillebror. :)
Har fixat lite i lägenheten också, men nu är jag så döless så jag vet inte vad. Ska duscha snabbt och sen ska jag nog lägga mig i sängen och mysa. Saknar min älskling så mycket det är heelt sjukt, tur att han kommer imorgon så jag slipper sova ensam. Det är nog det värsta som finns

Nattinatti bloggen vi hörs imorgon när jag är lite gladare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0