Nattblogg

2010-11-08 @ 01:18:00
Jag kan inte sova. Är så sjukt trött men när jag stängt av tvn och blundar så går det bara inte. Tänker för mycket och det känns som att jag ska börja gråta när som helst. Sånt här tycker jag är så jävla jobbigt. Mår jag dåligt för att jag är ensam just nu? I mer än en vecka har jag varit med folk och jag har inte sovit ensam i min säng på nästan två veckor, saknar min baby så mycket det är sjuuukt, kom hit..

Kommer dock bli skönt att ha en tid när jag ska gå upp, ta mina tabletter(som jag inte tagit på en vecka, herregud!!!), och gå och lägga mig rätt så tidigt på kvällarna i alla fall. Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, annars kommer jag aldrig vakna imorgon. Skön statistik idag/igår(?) btw haha. Jaja, godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0