Now every word in every damn song reminds me of your face

2010-11-22 @ 17:47:46
Min dag har inte varit nådig alltså. Imorse vaknade jag en halvtimme innan vi började, och det tar ca tjugo minuter att gå till skolan. Jaa vad gör man? Tar på sig gårdagens kläder och sätter upp håret. Sen springer man till skolan.
Sen så var det ju så att vi skulle sitta och anteckna hela dagen. GUD så roligt alltså. Nä men så farligt var det inte.
Fick bajs till lunch som vanligt, det var säkert jättegott men jag åt kaka och drack cola istället. Nyttigt osv. 

Jaja, just nu sitter jag och dricker varm choklad och försöker få ihop en känsla i en bild, lättare sagt än gjort. Har till slut valt förvirring och får helt enkelt se hur det blir. Det ska vara inlämnat senast 23.59. Önska mig lycka till?


Någon som har en aning om vad jag ska göra på min bild? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0