Q/A

2010-11-21 @ 15:00:00



När jag fixar håret så borstar jag bara ut det,behöver nästan aldrig platta det, bara om jag somnat med blött hår, sätter i löshåret(jag använder clips om det är någon som inte har förstått det än), tuperar lite vid hårbotten och använder mig av dustit för att få lite mer volym, sen sprayar jag bara när jag känner mig nöjd.

Sminkar mig olika varje dag, men oftast blir det foundation, concealer, lite puder och rouge på kindbenen. Fyller i ögonbrynen och lägger på en mörk(oftast!!) ögonskugga och kajal längs fransraden + mascara och sen är jag klar. Tar ca en timme ibland lite längre tid beroende på hur jag vill fixa ögonmaken och/eller om jag måste duscha först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0