sista helgen i november

2010-11-28 @ 13:53:43
Hej min söta lilla blogg
Jag har inte uppdaterat i helgen pga lite olika saker, mått dåligt (sjuk alltså) men man känner ju såklart inte av det när man umgås med sina favoritpersoner. Skulle nog behövt sova hela helgen men har varit ute i kylan och idag visar det sig att jag har feber, känns.. sådär.

I natt har jag och Simon sett film och vi somnade väl rätt så tidigt skulle jag tro haha, gud vad ovanligt. Fast näe. Det har i alla fall varit tre aaaaasmysiga dagar kan jag lova. Som vanligt alltså! Nu känner jag att jag inte bloggat på skitlänge så blir mest en massa svammel men det duger, ska försöka skicka min APU-rapport till pappas dator, den här dör snart och jag har ingen laddare med mig. Smart tjej osvosv

Jag har ingen rolig bild tror jag, så jag bjuder på min "nya" vb på facebook, höööres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0