This beat is sick

2010-11-12 @ 16:20:18
HEEEEEJ, nu är jag tillbaka i min söta lilla lägenhet efter att ha varit med Nathalie från ja.. elva till ett, haft utvecklingssamtal, köpt en pälsväst på Strömpilen(två storlekar för stor men den är gryymt snygg så var bara tvungen), fikat men tha family plus Simon @ Mekka och köpt en baströja till mig och en farsdagpresent till papsen. Riktigt skön dag om jag får säga det själv. :)

Nu ska jag bara packa ihop mina saker och väcka min älskling och sen ska vi hem till honom, blir mysigt som vanligt. Hörs ikväll hoppas jag, lovar att jag ska göra roligare inlägg snart.. Är mitt i en bloggtorka just nu och ja, det suger. Hårt.


Bjuder på bild på min sjukt snygga pälsväst (kortare där bak) och mina snygga örhängen.
Så rolig känner jag mig idag, nä men ska fota mycket under helgen så jag har roliga bilder senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0