Har lite tråkigt just nu

2010-11-16 @ 19:38:54
Brukar du komma i tid: Ja,oja
Vad hade du i din mun senast: Frukt
När mår du bra: När jag är med mina älsklingar
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Glad, lite trött
Kan du laga mat: Visst
Vad pluggar du: Inget just nu
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: Ibland händer det
Vad har du på dig: Leggings, linne, tunika, tubhalsuk
Är du aktiv i skolan: Kan jag väl inte påstå
Vad saknar du: Mycker
När och varför grät du senast: Förra veckan, skuldkänslor
Var det pinsamt att svara på det:
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Vad ska du göra i sommar: Jag ska ha världens bästa sommar!!
Är du nöjd med ditt liv: Jag ska inte klaga, fast det skulle helt klart kunna vara bättre
Vad vill du jobba som: Fotograf
Har du tråkigt just nu: Ja annars skulle jag inte göra det här
Vad gör livet värt att leva: Simon <3 och mina finaste 
Vad i livet ångrar du: Vissa pojkar
Är du musikalisk: Njaa 
Vad lyssnar du på för musik: Allt!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Hahah nej
Är du bortskämd: Ja det är jag väl, får oftast det jag vill ha 
Är du trött: Ja rätt så 
Vad gör du imorgon: Har APU så vet inte riktigt 

Din första

Operation: Aldrig gjort
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Nathalie 
Första priset: Nåt fotbollspris
Första sporten du började på: Innebandy tror jag
Första husdjuret: Min kissekatt
Första semestern: Grekland tror jag
Första konserten: Minns inte
Första kärleken: Första seriösa var nog Simon :)

Favoriter:
Filmer: Harry Potter lätt asså!
Tvprogram: Scrubs
Musik: Rihanna, Lady Gaga, Britney Spears osv
Drink: Hm.. vet inte riktigt
Kroppsdel (på kille): Halsen, armarna, magen
Sport: Fotboll
Plagg: Leggings, vanlig tight tröja och en mysig halsduk
Skola: Haha Midgård 
Bok: Samma som första hihi

Just nu:
Äter du: Kesomacka
Dricker du: Oboy
Ska du: Tvätta bort sminket och lägga mig i sängen
Lyssnar du på: Snook 
Väntar du : Bättre tider höhö
Tittar du på: Dataskärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Men vaaaa? Båda
Kramar eller kyssar: Man kramas väl oftast när man kysser någon såå
Kortare eller längre: Längre 
Snygg mage eller snygga armar: GAH.. båda
Busig eller lydig: Busig haha
Blond eller brunett: Brunett
Tjock, smal eller vältränad: Blir äckligt om det är för mycket muskler så.. smal

Var hittade du den här listan? Sparade massa random listor på blöggän
Var är dina föräldrar födda? Stockholm och Umeå
Vad är det senaste du installerade på datorn? The sims hihi
Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning
När badade du i en pool senast? När jag var i Grekland sist
Har du varit med i någon skolpjäs? Giiivet
Hur många barn vill du ha? Vill inte ha barn
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband 
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Vilket val
Vad har du för TV-kanaler? Massa olika
Har du åkt moped någon gång? Haha men jaaa
Har du busringt någon gång? Jadå
Har du fått felparkeringsböter? Not yet
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Innan jag dör ja
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet tror jag
Har du en egen trädgård? Nää
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Southpark och Family Guy helt klart
Kan du alla orden i nationalsången? Nej
Badkar eller duschkabin? Dusch
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Harry Potter!!!1
Favoritpizza? Haha men åh vet inte
Chips eller popcorn? Olika
Hur många har du kysst? Ingen aning, 20+ 
Hur många har du haft sex med? En 
Vilka står dig närmast? Ni vet vilka ni är
Hur många killar/tjejer har du gillat? Det är nog tre st som jag verkligen har gillat
Vem ser du upp till? Vet inte haha
Har du någon gång varit i USA? Nej men vill
Vad avskyr du mest av allt? En ful tjeeej
Är du i ett förhållande? Ja 
Hur blev ni tillsammans? Haha jag åkte till Agnäs när han hade friluftsdag och direkt vi träffades så började vi strula HAHA herregud vad sött
Hur länge är det sen ni blev ihop? Snart tio månader <3
Vilken färg på läppstift använder du? Ljusrosa
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nejnej
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
Apelsin- eller äppeljuice? Äppel
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Siiimonbaby, kinamat fosho
Favoritchoklad? Marabou eller Kinder
När röstade du senast? Venne
När åt du en hemodlad tomat sist? Typ i somras kanske ingen aning haha
Har du vunnit en prispokal någon gång? Jaaa!
Är du bra på matlagning? Duger väl
Klarar du att tanka själv? Nej förstår faktiskt inte hur man gör
Har du beställt något från TVshop? Nejnejnej
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Reflexväst när jag klippte gräs åt kommunen (y)
Vad var det senaste du handlade? En bussbiljett och energidryck
Har du kräkts offentligt? Har väl hääänt
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja det gör jag
Har du ringt något betalnummer? Jaaa
Kan man vara vän med sitt ex? Jag tror inte att jag skulle palla det faktiskt
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Men gud inte vet jag
Hade du mycket hår som liten bebis? Nä jag var skiiinnnhead
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hallå?
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Smsar nåt fint till min baby
Vad är du tacksam för idag? Att jag mår hyfsat 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0