Nothing in the world can stop us tonight

2010-11-05 @ 23:04:17
Förlåt för den dåliga och tråkiga uppdateringen men jag är så jävla trött, less, sur, ja ni fattar..? Vet inte vad det beror på men jobbigt är det. Sitter hemma i Bjurholm och kollar halvt på Idol, som jag hatar, och kollar bloggar. Jag är så jäääävla less helt sjuuuukt vill bara lägga mig och sova nu och inte vakna på ett bra tag alltså.

Veckan blev inte alls som jag hade tänkt mig, mest bara mys men det är skönt det också. Helgen blev ju inte som jag hade tänkt mig heller.. Surt. Men vad gör man? Nu ska jag bara ta det lugnt och imorgon ska jag leta reda på matteprovet som jag inte gjort än, vill inte tillbaka till skolan och stressen. Mår illa..

Jaja, nu ska jag inte deppa ihop, det är ju trots allt två dagar kvar av lovet! Idag åkte jag buss hem, gratisbuss såklart ;) Börjar bli van vid att slippa betala buss så det är nice kan jag lova. När jag kom hem hade dom gjort världens godaste middag och efterrätt, och nu har jag ätit chips så jag kan typ klara mig utan mat i några dagar. Skämtar inte! Och annars så har jag inte gjort så mycket förutom att vi tände ljus på farfars grav. 

Hörs sen sötnosar



copyright på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0