Pusspusspuss

2010-11-08 @ 10:06:59
Erkänn att man vill till ett varmt land nu? Det är så jävla kallt så jag vill bara dö när jag är utomhus..

Slutar om några minuter, så då ska jag snabba mig hem och sova. Skönt, imorgon är jag ledig, på onsdag går jag skola, på torsdag har jag en timmes lektion och på fredag är jag också ledig. Skönt eller vad säger ni? ;) Slutar nu så ska dra. Hööres
Imorse när jag gick till skolan var det tio minusgrader.. Kan ju bara säga att jag dog. Saknar Grekland och värmen som fan. Vill tillbaka, stanna där föralltid och aldrig komma tillbaka till Sverige igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

får verkligen hoppas på det! :) när vare ni blev tsm? februari va? :*

2010-11-08 @ 15:47:50
Postat av: Sandra

får verkligen hoppas på det!! När var det ni blev tsm? februari va? :*

2010-11-08 @ 15:48:48
URL: http://klokasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0