You had a bad day

2010-11-10 @ 21:01:28
Idag stannade jag hemma från skolan pga att jag hade jävliigt ont, feber igår kväll och jag har knappt kunnat sova i natt. Usch fy och blä.
Vaknade tolv, kan lova att det var skönt. Och idag har jag inte gjort någonting eftersom om jag rör mig gör det ont och jag orkar inte ligga och grina hela dagen, den funkar bara inte. Så min älskling kom hit istället för att ha idrott och vi hade det mys som vanligt. 

Ikväll kom mamma hit och vi har varit på Ersboda, fick med mig en skjorta och en mascara. Tack mammsssi älskar dig!

Nu ska jag se Greys och sen ska jag in i duschen och plocka fram kläder till imorgon, måste tyvärr till skolan, och fuck you, DU/NI som har lagt in mediekunskap på blocktiden..jag som trodde att jag skulle få sluta tidigt men icket. Blir långjävla dag istället. Känner starkt hat mot skolan just nu, bajs äckel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0