I can't be the one

2010-10-24 @ 21:01:35

Idag har jag varit med mamma och min lillebror på stan(<stekarn&kinesen> på bild),
kollade skor och sen såg vi på bio, dumma mej. Haha trodde ärligt att den skulle suga och följde bara med för att jag inte hade något att göra. Men den var riktigt bra! Hur gullig film som helst, bland dom bättre barnfilmerna jag sett iallafall.

Ikväll har jag gjort klart mediekunskapsfrågorna, dagen innan dom ska in såklart, vad annars? ;) Nä men känner mig duktig, kunde inte göra två frågor men dom får någon gullig person hjälpa mig med imorgon. Skulle vara snällt som fan! Nu ska jag kolla bloggar och kläder, hörs senare älsklingar

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att det är nästan lite pinsamt att jag har precis likadan jacka som din lillebror :]..

jag är 14, hahha herregud..

2010-10-26 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0