Look like cash and they all just stare

2010-10-11 @ 20:32:38
Ville bara säga att jag gillar statistiken just nu! Men gillar inte att ni knappt kommenterar, kom igen?

Skulle ha börjat plugga för längesen men har inte blivit av så ska bara hoppa in i duschen och fixa naglarna sen blir det plugg det har jag lovat mig själv. Och om det nu inte blir så så lär jag väl läsa lite ur romanen som vi fick på svenskan. Skolan tar livet av mig, fyyyy.
Någon som kan langa lite bra musik btw? Jag är så sjukt less på min spotifylista. Kommentera din lista eller skicka på facebook.

Vila i frid, mår illa när jag läser. Usch vad hemskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sjukt bra låt Larz-Kristerz - zetor'n :D:D:D:D

2010-10-11 @ 21:14:48
Postat av: Simon din babe

Älsk du läste ju inte på flashback, fy fan där finns filmen och allt.....

2010-10-12 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0