we dance the pain away

2010-10-18 @ 17:38:40
Hejhej min fula lilla blogg! Idag har jag haft en låååång dag kan jag lova. Börjar egentligen halv tio och slutar tjugo i tre, idag började jag istället halv nio och slutade tre. Inte okej! Som tur var hade vi inte en vanlig skoldag, det var typ information om olika droger och drogmissbruk osv såg en kort film på morgonen, jag tyckte då att det var jävligt intressant och tusen gånger bättre än mediekunskap! :)

Efter skolan drog jag in till stan med Josefin, Rasmus och Martin. Träffade min fina Matilda och fyndade en väska(som jag behöver eftersom mina svarta har gått sönder), åt på donken och hittade ett halsband som jag ska köpa imorgon. Nu är jag helt slut, benen värker och jag är så sjukligt trött.. Men jag har bestämt mig för att skriva lite på intervjun ikväll och städa upp lite.
Hörs sen snyggisar


Två bilder som visar hur min dag har varit haha.. Skola med Josefin och på donken köpte Rasmus tio cheese. Jävligt göötttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0