Fuck You 15 sept

2010-09-15 @ 11:53:35
Jag hatar den här dagen så jävla hårt! Hade ingen sovmorgon imorse, vaknade upp med världens huvudvärk som jag fortfarande har, mitt hår är i fyra olika färger så måste ha mössa, uppsatt eller tupera jävel och det orkar jag inte. När jag skulle gå till skolan såg jag att det var dåligt väder och hur mörkt som helst, deprimerande. Kom till skolan och visste inte var lektionen var, såg klart sugfilmen på engelskan och hade matte. När vi ska gå till lunchen börjar det ösregna och jag blir blöt och kall(are). Det är äcklig mat, kyckling, som vanligt. När jag ska köpa cola i kafeterian finns det inte, slutar 15.20 idag, Simon kommer inte till mig efter skolan kul....
Vad kommer hända sen? Kommer väl halka och bryta höftbenet eller något skulle inte bli förvånad alltså den här dagen kan suga nåt. Vill hem, somna och aldrig vakna igen.


Vill tillbaka till Grekland, orkar inte sur äckel Sverige.

Kommentarer
Postat av: fridolina

åh, älsklingsdag <3

2010-09-15 @ 14:27:40
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0