i can do it so much better

2010-09-16 @ 21:40:00

Hellohello babies, kom nyss hem från Gammlia. Kollade lite på Alex match mot Teg.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, inte alls kul. Fast vi fick sluta tio över två så det var skönt. Drog hem en snabbis för att tväräta och sen följde jag med mamma och gjorde lite grejer. Just nu är jag med min älsklingspojke och vi ska nog bara mysa ikväll. Har tagit två nya hål i örat så hehe, känns lite kommer bara kunna ligga på höger sida inatt. Hatar verkligen sånt men FINT med mycket smycken. :D

Har ingenting speciellt att skriva, börjar tjugo i tio imorgon eller nåt sånt, och efter skolan åker jag till Bjurholm med papii där jag kommer vara hela helgen. Blir nog mysigt på lördagen iallafall, ska leka med mina fina bruuds.
Näe, nu ska jag lägga mig i sängen men Simon. Pusspuss

Det här är vad jag sysselsätter mig med på våra lektioner, inte speciellt koncentrerad alltså


Kommentarer
Postat av: matilda

SV: haha :( inte okej

2010-09-17 @ 13:11:24
URL: http://mturborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0