One of a kind

2010-09-20 @ 21:00:00
Åh är så grymt irriterad på en viss tjej just nu usch bara..

Iallafaaall - kom nyss hem från campus, trodde Alexander skulle spela men tydligen inte. Drog hem efter ett tag, är trött, less och kall nu. Känns inte alls bra med andra ord. Annars då? Sitter och tar fula cambilder och lyssnar på min depplista, känns skönt med en sån kväll också. Om en stund hade jag tänkt duscha osv men får se om jag orkar. Känns som att jag kommer somna med smink, löshår och kläder på ikväll haha!
btw.. Någon som skulle kunna hjälpa mig med mina textuppgifter? Förstår ingen to the ting. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart bor du?:)

2010-09-20 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0