Count me in

2010-09-13 @ 18:52:53
Två bilder från förra veckan. Jag vet att mitt hår är äckligt och gul/oranget men får inte färga på ett tag. Ja, det suger. Och min handled ser dubbelt så stor ut, haha vafan. Jaja.

Har varit med min söta lilla Nathalie en stund efter skolan, hon drog hem för att äta för ett bra tag sen och nu leker jag bara i photoshop. Ska ladda hem lite skit och leka, fan va skönt. Får se om det blir någon skola imorgon, har mått halvdåligt hela dagen.. Vi hörs om liten stund, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: svampen

hej jag heter svampen. jag är ingen vanlig sorts svamp utan jag är allmänt svampig.

2010-09-13 @ 18:58:54
Postat av: The real svamp

Käften, jag som är svampen sluta tro att du är nåt!

Fina bilder btw Jenny :)<3

/Amanda "SvampeN" Nilsson

2010-09-15 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0