Hero of war

2010-09-28 @ 18:35:52
Heeeeeej bloggeeeeen!
Idag hade jag sovmorgon till tio, så jävla gött bara. (y) Hade friluftsliv ute i skogen, det sög. Och annars så har vi bestämt vad vi ska vara på skolfotot, som jag tror kommer bli jättebra om alla är med på det, och haft multimedia i en timme där vi redigerade bort fläckar från bilder.
Resultatet blev så här(snabbredigerat):

< Före och efter >
Älskar utseendet på både tjejen och killen hahahhahahahhahahaha dagens lol...................


Efter skolan drog jag, Josefin, Sara, Martin och Rasmus på stan för jag skulle kolla klänning till fredag och parfymer och lite sånt. Fick med mig några armband och ett halsband från Bikbok hem. Lånade pengar av min sötnos du får tillbaka i veckan baby, påminn mig om jag inte har med mig på torsdag! Ikväll ska jag bara plugga lite och städa lägenheten, mamma kommer hit imorgon så då måste det vara fint så hon blir glad på mig. Blir bio imorgon också, skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0