when it rains on this side of town it touches everything

2010-09-21 @ 15:22:06
Var så sjukt blöt när jag kom hem, usch. Var tvungen att byta allt och tror nog att jag ska duscha men måste städa undan lite här innan mamsi kommer. Seriöst det är typ översvämning på g ute?

Dagens första lektion var idrott. Ute. I regnet. Vi körde brännboll och jag hade inga idrottskläder så jag har gått omkring i blöta och kalla kläder hela dagen. Har hostat som ett psyk och är nu ännu sjukare än vad jag var innan. Inte okej! Ska sätta mig och försöka bli klar med textinlämningen som ska in på torsdag, kolla lite mediekunskaps frågor och leka lite i photoshop ikväll. Min lilla sötis Jakob kommer nog förbi efter sin träning också. Saknar honom så mycket ni förstår inte..
Nu ska jag göra något vettigt, hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0