Blööhh

2011-04-18 @ 11:47:22
Ligger i Simons säng och kollar på Enrique Iglesias top ten as nice kan jag lova han är typ världens hetaste <3<3<3
Haha åh ärligt är typ kär i honom nuuu det är nice osvosv. Nä men ska egentligen göra en reklamanalys som skulle in för typ tolv timmar sedan men lämnade jag in den då? Nej. Lagomt less jag blir på mig sjääälv hittar inte ens nån bra reklam eller nåt haha fuck.

Idag ska jag och älsklingen se på Ariel hihi för han lovade det igår men vi gjorde det aldrig så idag kööör viii!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv; låter iaf bra ju :D

haha hade 2 dagars festning i helgen.. hahaha, sen idag har jag umgåtts med min bästa vän hemma i ske-å men åker till pojkvännen imorgon och blir där typ resten av lovet, han fyller 18 så ska uppvakta han med massa presenter osv :D hihi sen blir det nog umeå senare i veckan för ska på fest där : D

hur är det annars då?=)

2011-04-18 @ 23:38:40
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0