I'm broken hearted and I can't let you know

2011-04-20 @ 23:25:58


Körde på putläpp och putröööv(syns inte!) på denna bilden men det duger väl eller vad säger ni..?

ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT. Idag har jag fan gjort det mesta alltså haha.. Vaknat astidigt, varit med vänner, städat, pantat flaskor(haha), fikat utomhus, sagt hejdå till mitt hjärta, sett två gamla filmer, åkt till flygplatsen, träffat nya människor, ätit hamburgare och pizza på samma dag och duschat i tusen år. Ändå lite nice faktiskt! Är dock döless nu, hela kroppen värker och min hjärna är typ mos, känns som det i alla fall. Kan inte riktigt tänka så det här inlägger får suga haha hihi haha ho.

Kan ju bjuda på några sad songs för er som inte är helt 100 ikväll så here you goo min lilla tatchill lista

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0