Partii

2011-08-18 @ 11:38:57

AAAaaaaaaaaaah har inte haft tid till att sitta framför datorn!!! Jaja, i tisdagskväll kom i alla fall Nathalies familj och sa hejdå. Så himla hemskt det kändes alltså. Men jag ska ner till Göteborg på höstlovet hade jag tänkt, ska bara gulla lite med mamma först. Hur ska jag klara mig utan min Nathalie nu?! Buhu :(

Igår åkte jag, Simon och Matilda till Umeå och sedan blev det partyyyyyy! Älsklingen åkte hem på dagen så det var jag, Matilda och Sara. Det var riktigt roligt faktiskt, skönt att inte behöva vara med sin pojkvän jämt(men saknar honom jättemycket idag så klart hehe). Vi var hemma hos mig, skrattade och pratade, gick ner på stan för att möta upp Skog och käka med honom, strax efter två var vi hemma tror jag. Älskar er tjejer!

Har precis käkat frukost och ska göra mig i ordning nu så jag och Matilda kan dra ner på stan och shoppa. Uppdaterar senare med bilder och så... Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara---

ÄLSKAR ER MED :D <3



snygg bild mn ser riktigt fräsch och snygg ut....

2011-08-19 @ 02:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0