A day without you, just isn't fair

2011-02-16 @ 09:11:16
Åh jag är så sjukt trött, less och kall
Klev upp tio i sju och tänkte vara ofixad idag men var lika bra att fixa mig eftersom jag ska ner på stan efter skolan och byta en tröja som jag fick av mamma. Skulle egentligen ha den idag men den satt så konstigt så det är nog bättre att byta till något annat, synd!

Gick till skolan i tjugo minusgrader (det blåste och snöade också, underbar morgon!) och nu har jag engelska. Vet inte vad vi håller på med, har typ nån ny dryg lärare som vill att vi ska jobba nonstop men det lär ju aldrig hända med min klass haha. Nu ska jag i alla fall lyssna på vad dom andra grupperna säger eller nåt. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0