Alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 23:18:55
HEEEEEJ JAG HAR INTE HUNNIT UPPDATERA IDAG FÖRLÅT FÖR DET ♥
Har knappt hunnit vara hemma idag så that's why, mamma skjutsade mig till skolan imorse tack gud för det för det var typ 30 minusgrader ute, sen har jag haft vanlig skoldag och efter det har jag varit på stan en stund och fick massor av kläder av mamiii och sen åt jag min efterlängtade kebabtallrik haha. Gick hem, tvättade håret, drog på Östra och hade lektion med min älskling och ikväll har jag ÄNTLIGEN fått se Trassel. Och den var så sjukt jävla bra, ååååhh vad bra den var. :D Alla måste se den helt ärliiiigt!

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen med Simon med kladdkaka från Mekka, har haft en jättebra alla hjärtans dag, hoppas ni också har haft det sötnosar. Vi hörs imorgon oki brabra.


Btw, fan vad hemskt med branden i Bjurholm :( Hörde att någon hade dött? Rip.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0