Beat it like a discodrum

2011-02-20 @ 23:34:07
Hej sötnosar, förlåt för kass uppdatering men har som sagt varit borta i helgen och jag kom hem från Umeå för en timme sen. Tänkte stanna där men efter mycket diskussion fick jag åka hem ändå. Halsen gör ont, hostar sönder mina lungor och jag hör typ ingenting haha. Låter frisk osv fast inte alls.
Är verkligen jättetrött så ska bara skriva klart det här sen ska jag se Trassel igen hihi, sjukt bra film alla borde se den. Nu: film! Lär uppdatera mer imorgon. Puss på er.


Ändå snyggt att min arm ser fuckad ut och min hand är större än överkroppen haha, ja bjuuu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha armen :D

2011-02-21 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0