Fettolördag

2011-02-05 @ 13:26:49
Vaknade typ åtta imorse och nu ligger vi bara i soffan och dör.
Idag är det fettolördag och det betyder att jag kommer ligga ofixad hela dagen och äta. Skönaste!!! Nej men vad ska man göra annars i Bjurholm liksom. Är sjukt trött så tror jag kommer råka somna på min pojke lite men det gör ingenting, klockan är inte ens två och jag har redan varit vaken i sex timmar wohoo. Nu ska jag i alla fall vänta på att mamsen kommer hem med cola det värsta är typ att jag längtar heh.



Hemlig person med min mammas relaxmask :D



Kommentarer
Postat av: Daniel V

nej.. inte megan fox....

2011-02-05 @ 15:40:56
URL: http://livetsomnyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0