Godmorgon :)

2011-02-02 @ 07:32:15
Klev upp sex imorse, hade tänkt snooza i en timme men var helt störd i huvudet så jag gick upp och inte förrän jag sminkat klart mig så förstod jag att jag har typ all tid i världen innan jag ska gå haha...
Idag har jag min jobbigaste skoldag, börjar 8.25 slutar 15.20 tror jag. Ångest!! Vill verkligen inte, vill ligga och sova hela dagen. Jag behöver det. Aja, ska försöka bli klar med en del saker idag sen ska jag ner på stan för att mamma skulle ha några jeans, efter det ska jag hem och plugga. Gud vad roligt mitt liv är alltså!!



Kines på morgonen buhu:( Aja ska dra nu snart, hörs under dagen. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

TOMTEN HAHAHAHAHAHAHA

2011-02-02 @ 18:24:57
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0