Hold'em back

2011-02-02 @ 19:11:08
Fan vilken lång dag det har varit.. var bara på två lektioner sen gick jag hem för jag mådde dåligt. Några vet säkert varför, ska inte ta upp det här.. Hade i alla fall engelska och matte innan jag gick, åt med klassen också. Sen gick jag hem och somnade och sen ville Simon komma hit så har varit med honom fram till sex typ. 
Min pojke diskade all disk så nu är jag typ glad igen men ändå inte. Har ingen lust till någonting, ska städa bort lite och sen ska jag lägga mig i sängen. Får se om jag orkar duscha också. 

Imorgon börjar jag klockan tio och det känns skönt, efter det ska jag på stan och köpa jeans till mamma tror jag och på kvällen ska jag och baby på nåt som vi fick av hans föräldrar. Blir säkert roligt. :)



Några fula bilder från idag haha.. På mattelektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0