I made it

2011-02-04 @ 22:08:10
Jag har kämpat sen klockan åtta för att inte somna, men nu orkar jag inte längre!
Kom på att jag inte hade bloggat idag och får ångest om jag inte kan läsa om varje dag om typ två-tre månader, ah ni fattar, så jag måste skriva ett litet inlägg. Igår var jag och Simon på nåt japanskt trumgrejs på Idun och det var faktiskt riktigt roligt! Och idag så har vi inte gjort mycket alls, var på skolan sen drog jag ner på stan och var med folk och sen drog vi hem till Simon och käkade kinamat och fick UMEÅOPENBILJETTER av hans föräldrar, så jääävla nice bara wiiiee:D:D
Aja, nu sitter(läs:ligger) vi i mitt rum och jag håller verkligen på att dö av trötthet så ska sätta på ett Southpark avsnitt och försöka sova. Natti bebisar!



Snygg bild på mig och Josse när vi väntade på Mathias idag hahaha rawr bara!
Btw jag har glömt min mobil i lägenheten så jag dissar inte, papsen kommer med
den snart. Så jag svarar senast imorgonbitti. Godnatt på er sötnosisar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0