In my beginning, there was nothing, so empty.

2011-02-25 @ 21:14:04
Ligger i sängen i mitt rum med min bebis nu och har varsin dator i knät, är less som fan.
Slutade tio över tre och då kom pappa, Alex och Jakob och hämtade mig sen drog vi hem till lägenheten och halv fem åkte vi till Holmsund för lillebror och bästis har ju bytt lag från MSK till Sandvik... Aja, jag och Simon kollade på med kexchoklad och energidryck så det var nice :D
Nu gör vi ingenting speciellt, vi kom hem halv åtta och åt tacos då så nu ska vi typ chilla bara. Kanske gå ut en stund om vi pallar, ni får ha en fin fredag i alla fall. Kanske hinner med ett inlägg innan jag somnar, ingen vet haha!

Puss på er


Bild från i höst någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0