Look alive sunshine

2011-02-15 @ 18:19:45
Kom ganska nyss hem från fotbollshallen, fy fan vad jag är trött. Kommer somna snart känns det som.
Det här har verkligen varit den längsta dagen i mitt liv! Fick till skolan imorse, och det var ju allt annat än skönt.. Det värsta är att mina ögonfransar fryser till is och jag kan inte kolla för det blir så kallt för ögonen haha alltså mina sjuka problem herregud. Hade en jättetråkig sport på idrotten och på multimedian gjorde jag inte något, var redan klar med min webbsida så. Värd dag! Njä.
Efter skolan gick jag och Iwar till Nolia och mötte upp Mathias och såg på fotboll, och nu sitter jag hemma. Ska göra makaroner och lägga mig i sängen och prata i tele med min älskling ♥ vi får höras sen snuttisar.



Söt bild exdeeeee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0