main final

2011-02-24 @ 17:18:57
Kom precis hem från stan, mitt ansikte är sönderfruset och jag döööör vad kallt det är alltså det är helt sjukt!
Idag har jag haft den slappaste dagen på jättelänge, fick iofs gå upp tidigt men vad gör det när man bara har en lektion? Hade matte och fick veta att jag inte skulle ha några problem med att få G i Matte A om jag bara anstränger mig lite så det känns skönt. Sen såg vi en pjäs eller nåt, dötråkigt var det jag somnade till och med haha.. Dock skulle den säkert vara bättre om man förstod handlingen men, istället gick jag, Fanny och Josefin och drog ner på stan. Mycket roligare!



Alltså.. jag fattar inte grejen med såna här solglasögon, vad är det som är snyggt med dom?



Ps. tack alla söta! Mår så otroligt dåligt över en grej och jag vet inte vad jag ska göra
för att få det bra igen.
Jag hatar mig själv för att jag aldrig kan göra något bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0