Mediefasta..

2011-02-21 @ 23:18:06



Min klass ska köra en kort(jävligt lång enligt mig) medie(/a?)fasta.. Kommer gå åt, ja ni vet.
Och nu läste jag igenom reglerna ordentligt. VAD FAAAN?!? Trodde vi skulle köra enkel fasta.
Jag kan ju bara säga att nu när jag är sjuk sitter jag vid datorn hur mycket jag vill, just so you
know. I stan lär jag ju ligga i sängen och cutta armarna eftersom jag bor själv. Haha alltså åh.
Kommer bli sjuuukt fattig eftersom jag kommer behöva bjuda på "gofika".. Jaja, Iwar och John,
sötnosarna som har gjort reglerna och straffen, ni ska i alla fall få en puss för att jag fick så vackert
namn
, pusspusspuss snuttisar. Saknar er :*


Kommentarer
Postat av: matilda

Aka blogghoe... TACK DÅ IWAR OCH JOHN..... Och oh lord... jag kommer dö.

By the way, hoppas det är ok att jag snor den här bilden! :)<3

2011-02-21 @ 23:42:36
URL: http://mturborn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0