Om du vore här

2011-02-12 @ 21:06:04
Hej alla fina och fula
Just nu sitter jag i soffan med lillebror och mamma och ser på melodifestivalen. Tycker bara att Loreen har varit bra hittills, men aja! Är väldigt trött så får se om jag kommer somna snart haha inte okej..

Igår efter skolan så gick jag till och blev sminkad på Bodyshop. Hon som sminkade mig var hur gullig som helst och sjukt duktig. Efter det gick jag hem och åt, fixade mig osv sen chillade jag och Mathias tills mina sötisar från klassen kom. Vi skulle bara ta det lugnt typ och sen dra ut men det spårade lite så ja.. Behöver väl inte berätta så mycket om det, dom flesta förstår nog hur det slutade haha..

Idag har jag inte gjort mycket alls... Åt på donken med mina pojkar och sen har jag väntat på bussjäveln i tusen år, kom hem, åt, duschade, och la mig i soffan haha gud vilken rolig lördag. Nej men en sån här dag behövdes kan jag lova! Nu ska jag fortsätta kolla på tv och äta godis, ciao.



Och om någon ville veta så saknar jag min älskling jättejättejäääättemycket :( Buhuhuhuuuu emocut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0