one2three

2011-02-26 @ 15:56:18
Damn vad skönt väder det är ute, typ plusgrader och allt och vem blir glad då?? JAG!
Mina brorsor och min mami åkte i backen idag, mest för att Ludwig skulle få åka för det var han som ville dit så jag och Simon satt i en grillstuga och fikade sen lekte vi i snön också haha grymt kul än fast han är mycket starkare än mig och puttade ner mig i snön ett x antal gånger så jag blev jätteblöt.. dummis. :(

Nu chillar vi bara i sängen och sötisErik har varit förbi med mina nycklar så nu kan jag öppna mitt skåp igen bara nice. Ska lägga mig och vila en stund nu, får se om min babyyy joinar mig också. Hörs sen puss 


Det är rätt fint i Agnäs ändå, dock finare på sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0