Somebody tell me why I'm on my own

2011-02-01 @ 18:40:06
Kom precis ut från duschen! Det var det skönaste jag gjort på väldigt, väääldigt länge känns det som hehe. Har gått på stan hela dagen och bytt kläder till mamma, fan vad jag skämdes ett tag där haha inte ok alls..
Köpte i alla fall en ny bh för 99 den var väl rätt fin och jätteskön! Köpte också en ny tubkjol som sitter tight, den jag har(hade innan) är helt lös fan vad fult det är. Efter det satt jag ute med Mathias och väntade på hans buss och kan ju lova att det inte var varmt fan vad jag frös.. :(



Har inte tagit några bilder idag.. Ovanligt :o Aja så här ser mitt ben ut 
efter att Mathias har misshandlat mig, tack jävligt skönt var det...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0