That I ever got to tell you

2011-02-09 @ 18:20:56
HEJ ALLIHOPA ♥
Bloggade inte igår för att ja, jag och min älskling firade ju ett år då. Eller vi firade väl inte så mycket, men vi chillade med Matilda och Chrille i alla fall. Skulle egentligen ut och äta och sen se bio men man har inte råd till så mycket när man bor ensam haha.. Sen så fanns det ju ingen bra bio heller så vi väntar med det ett tag. :)

Idag försov jag mig, ops.. Missade första lektionen men jag tror inte det gjorde så mycket. Det var ändå bara redovisningar och jag redovisade sista lektionen istället. Annars så har min dag varit väldigt jobbig, har haft mensvärk och skulle egentligen på stan efter skolan men det blev inte så. Så jag får shoppa någon annan dag istället, blir nog bra hur som helst.
Har i alla fall precis städat, diskat och ätit mat så nu ska jag plugga matte. Kommer bli en dryg kväll men min älskling är ju här och gör mig glad, tur det. Hörs om en liten stund, pussar!



Grymt_snygga_sexiga_cheyer_med_hjälm94@skridskor@idrotten igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0