That's how I like it

2011-02-06 @ 12:41:51
Hooola bebisar, vaknade klockan åtta idag så jag är pigg haha!
Simon åkte precis hem och nu sitter jag i soffan(ovanligt?) och skriver klart min intervju som ska in imorgon. Sen ska jag försöka skriva lite om Australiens historia, vi har nämligen engelska redovisning imorgon och jag har skrivit två meningar. Duktig jag är! Nej men får se hur det blir. Ska i alla fall bli klar med min intervju idag så är det bara.

Igår kväll såg jag och min familj + Simon då, Shrek 3 tror jag det var. Helvete så bra film haha! Så jag och min lillebror ska kolla på Shrek 4 idag hade vi tänkt. Sen så såg jag och älskling filmen Precious innan vi somnade och imorse när vi precis vaknat, trodde den skulle vara bättre än vad den var men den var ju inte dålig! Sjukt hemsk var den också.. 


(skön kombination haha.....)


Nä, vi får höras om ett tag. Ska försöka bli färdig med intervjun nu så jag hinner se filmen innan jag tar bussen ikväll. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0