TJOCKISvarning

2011-02-21 @ 23:59:53
Jag blir så otroligt trött på mig själv... Sitter framför datorn och har allmänt tråkigt, vad ska man hitta på då? Mamma köpte ju en påse chips så man kanske ska gå ner och hämta dom.. Men nej då får jag ångest och skuldkänslor. Det slutade med att jag smsade min pojkvän och frågade om jag fick hämta chips och det fick jag haha... Rolig jag är ibland asså.

Nu ligger jag i sängen med en halv chipspåse(inte ätit än, kan vara min bror som gjort det) och ett glas cola. Är inte det minsta sugen på det men lär åka ner i magen i alla fall, bara för att jag har tråkigt. Hur sjukt låter inte det?! Är alla så här eller är det bara jag som är spec som vanligt..?
Det kommer sluta med att jag ligger här och mår illa och gör situps. Precis som en vanlig vardagskväll. :)


Medans alla tränar inför beach2011 så ligger jag hemma och tjockar mig. Har inte tränat på ett år... Det värsta är att i sommar kommer jag se förjävlig ut och mina vänner kommer va värsta vältränade och as snygga. Tur jag har en pojkvän som älskar mig hur jag än ser ut..förhoppningsvis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0