Fuck vintern, seriöst

2011-02-11 @ 10:21:32
Är sjukt irriterad just nuuuu, precis innan jag skulle gå till skolan så ser jag att det är tjugo minusgrader ute. Great!! Och självklart så ska mina ögonfransar frysa till is och smälta när jag kommer in, bara underbart don't you think? Har nu fyra ögonfransar på högra ögat och typ dubbelt så många på andra. Hur snyggt är inte det folket?!? Minusgraderna kan faktiskt dra åt helvete eller något är jävligt less på att det alltid ska vara kallt nu alltså.

Sitter i alla fall i E-huset med min grupp och redigerar vårt bildspel. Det kommer nog bli bra tillslut det är lite stressigt nu, av någon okänd anledning hahha nej men det blir nog helt ok! Ska leta lite musik/ljud till arbetet nu, hörs senare.




Bilder från i tisdags yaoooowwwww



Kommentarer
Postat av: Moa

sv; Jag vet =) dom är sjukt grymma.

2011-02-11 @ 15:41:39
URL: http://mooisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0